Castanyada 2020

Avui a l’escola hem celebrat la Castanyada! Ho hem fet seguint les mesures de seguretat, de forma esglaonada i a diferents punts de l’entorn de Capellades. Ens ho hem passat molt bé.

Al matí Educació Infantil i Cicle Inicial hem anat a la Font Cuitora. Allà ens han visitat el Castanyer i la Maria Castanyera (que ens han informat que han deixat castanyes a l’escola) i el Marrameu. Hem cantat i ballat cançons de la Castanyada, i hem trepitjat moltes fulles seques de la tardor. Cicle Mitjà i Superior hem anat al Pla de la Garsa per diferents camins, gaudint del paisatge i després hem buscat les castanyes daurades. Ha sigut molt divertit!!!

A la tarda, Educació Infantil hem fet un joc al pati o una manualitat; Cicle Inicial hem fet racons on hi havien manualitats diverses relacionades amb la Castanyada i Halloween; Cicle Mitjà i Cicle Superior hem vist una pel·lícula i hem fet jocs de taula. Una tarda ben entretinguda.

Tots els nens i nenes després de les nostres activitats ens hem menjat les Castanyes. Hem gaudit molt d’aquest dia!