Biòlegs confinats

Iep! Som la classe dels biòlegs (5è A) i us volem explicar el que estem fent aquests dies des de casa.

Com ja sabeu, estem confinats fins el proper dilluns, però això no ens ha impedit estar de bon humor ni seguir realitzant algunes activitats de les que normalment fem a l’escola. Dibuixem, llegim, fem matemàtiques, redaccions i fins i tot investiguem sobre alguns animals!

El primer que us volem dir és que la prova del PCR no fa gens de mal, així que si alguna vegada us l’haguessin de fer, ja podeu estar tranquils. Les infermeres van ser molt amables i ens van ajudar a ser valents i valentes, va ser super ràpid.

Dilluns, un cop ja érem a casa, ens vam connectar al meet i el Xavi ens va explicar les tasques de la setmana. Avui ens hem tornat a connectar per resoldre els dubtes d’alguns problemes de matemàtiques i corregir una mica. Després, a partir de les troballes d’uns companys/es, hem decidit buscar informació pel projecte de la classe sobre dos animals ben curiosos: l’axolot i l’ovella de mar. Mireu, mireu!

Oi que són fascinants!!!??? No, no són cap “fake”!

Apa, una abraçada ben forta, ens veiem ben aviat a l’escola!!

Cuideu-vos molt. Salut!