Castanyada a l’escola

A l’escola arriba l’olor de castanyes i malgrat el covid mantenim aquesta tradició tan estimada a l’escola.

La Castanyera ja ha arribat, carregada de castanyes i amb el foc ben preparat per començar a torrar-les! Ja ens arriba la bona oloreta!!!

Així doncs, demà dijous, de bon matí ja tenim activitats preparades:

Educació infantil i Cicle inicial aniran a la Font Cuitora a passar una estona envoltats de natura i qui sap si els soprendrà la visita del castanyer i la castanyera…

Cicle Mitjà i Cicle superior fan sortida a la muntaya a diferents indrets del Pla de la Garsa. Un matí per gaudir de la natura, l’entorn i celebrar la festa amb jocs tradicionals.

A la tarda ens quedem a l’escola, menjarem castanyes que ens hauran obsequiat els castanyers i cada grup seguirà unes propostes adients a la festa i tradició (manualitats, jocs, conversa…).

Tenim ganes de gresca i natura i ho combinarem sempre mantenint les mesures de seguretat establertes pel protocol.

Desitgem una bona castanyada a tothom. Cuidem-nos molt! Fins dilluns.

BONA CASTANYADA A TOTS I TOTES!