P4 enviem postals de Nadal a Polònia, Grècia i Portugal

Els grups de P4 A i B, dins l’assignatura d’anglès, estem participant en el projecte e-twinning “Make a Christmas wish”. Es tracta d’un treball de col·laboració entre quatre centres escolars europeus de països diferents que pretén fer un intercanvi de les nostres tradicions i cultures mitjançant la llengua anglesa. A través de la seva plataforma virtual, hem presentat la nostra escola i el nostre entorn de Capellades. També hem conegut les escoles: Maleme Primary School i Glayki Primary School de Grècia, l’escola dos Charcos de Portugal i Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej de Polònia, que ens permet conèixer els seus països, tradicions i cultures.

Aquesta setmana hem escrit postals de Nadal en anglès i en català, desitjant unes bones festes, i hem representat i explicat les nostres tradicions. Hem anat a portar quatre grans sobres amb les nostres postals a correus, per enviar-les a les diferents escoles. A l’oficina ens han explicat com s’envien les cartes, i hem fet moltes preguntes sobre com seran lliurades en els diferents països.

Esperem que els hi arribin ben aviat i que ells puguin conèixer les nostres tradicions,  així com nosaltres estem molt impacients per rebre les seves postals i aprendre de la seva llengua i les seves cultures.