Un museu d’art renaixentista a P1B

L’alumnat de P1B ha culminat el projecte sobre el nom de la seva classe: ELS NINGES. Han descobert que tenen els noms dels pintors italians de l’època Renaixentista.  Han realitzat un procés d’investigació dels quatre pintors. Així, doncs, un cop acabat el projecte, han volgut convidar a tot l’alumnat de l’escola a explicar tot el què saben. Finalment, durant el matí del 10 de maig de 2024 van convertir la seva aula en un MUSEU. Cada alumne ens ha explicat un pintor de l’època i els quadres que l’han fet popular. A més, s’han caracteritzat amb vestits, perruques, barbes,… per fer-nos entrar a l’època renaixentista. Els hem de felicitar per la feina feta.

Podem dir que ja en sabem una mica més de l’art renaixentista.