Primària

Nadal’24 🎄

Un any més hem celebrat la festa de Nadal a l’escola. Vam començar rebent el tió al parc de darrere l’escola. Després ens van venir a visitar els patges reials. Vam celebrar el festival de Nadal, amb totes les famílies i finalment vam fer cagar el nostre tió. Us deixem un recull dels millors moments […]

Nadal’24 🎄 Llegeix més »

EL TIÓ

Avui hem cagat el Tió a l’escola. La classe del Pit-roig s’ho ha passat molt bé. Moltes gràcies Tió. Ens ha cagat les revistes de : Reporter Doc i Tiroliro.    

EL TIÓ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut