I5, ELS CAVALLS, ENS CANTEN LA SEVA NADALA!
Avui els companys d’I5 han obert el calendari d’Advent i els ha sortit que havien d’anar a cantar la Nadala a una classe, aixÍ que han vingut a veure’ns als companys d’I4 i d’I3. Ens ha fet molta il·lusió escoltar-los i a més ho han fet súperbé!! Hem fet un vídeo perquè pugueu veure-ho! Recordeu […]
I5, ELS CAVALLS, ENS CANTEN LA SEVA NADALA! Llegeix més »



