PEACE DAY 2023

Avui, dilluns 30 de gener hem celebrat el dia de la Pau i la no-violència tots junts. Durant la setmana anterior, els infants han treballat el poema i la cançó “Podries” de la Joana Raspall i la cançó de la Roba Estesa. Llavors, de la lectura s’ha fet un debat i  una reflexió a cada aula.

Amb la pregunta: Què podries fer tu per combatre les desigualtat? Cada alumne ha decorat i escrit que podria fer…en unes tires que hem penjat en espais simbòlics de cada cicle.

Finalment, al finalitzar l’esbarjo ens hem reunit en rotllana, on els alumnes de 6è han  llegit el Manifest preparat per ells i hem ballat la cançó de la Roba Estesa dirigida per les mestres de música.

Ha estat un acte molt bonic i un treball enriquidor.