GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE 6è.

El passat 22 de juny a l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell es va celebrar les Orles dels alumnes de 6è. La sisena promoció que surt ben preparada d’una escola que valora la proximitat, l’atenció individualitzada, el saber ser com a persona i que l’alumne sigui el protagonista del seu propi camí d’aprenentatge.

A l’acte va reunir els familiars, les mestres actuals i les tutores d’altres anys. Després dels discursos dels mestres i dels alumnes es va  fer l’entrega de les orles i d’uns detalls. Les abraçades, les rialles, alguns llagrimetes van imperar durant tot l’esdeveniment tan emotiu. Cal destacar que una mare va fer un photocoll molt bonic on es van poder fer moltes fotografies que quedaran per sempre.

A fora de l’Espai Cultural l’AFA ens va oferir un refrigeri molt complert, on tothom hi va gaudir d’allò més. Moltes gràcies AFA.

L’equip docent us volem desitjar molta sort, continueu amb el vostre camí com a ciutadans i el pugueu eixamplar el màxim possible. Us trobarem molt en falta i que teniu les portes obertes de l’escola per poder fer alguna visita quan vulgueu.