20N a Mollerussa: Dia dels Drets dels Infants i els Adolecents.

El diumenge, 20 de novembre a la ciutat de Mollerussa es va celebrar el Dia dels Drets dels Infants i els adolescents d’una manera molt festiva i centrada amb les famílies.

L’Escola Les Arrels i la resta de institucions educatives vam participar aportant el nostra gra de sorra. La temàtica d’aquest any era “La Salut Mental” i els alumnes de 4rt van fer un mural amb la recepta ideal per una bona salut mental.

A més, es va aprofitar per donar protagonisme al Consell de Participació Infantil (CPI) i el Consell de Participació Adolescent (CPA) fent la presentació dels nous membres i  coordinat per l’Ajuntament de Mollerussa. Els alumnes d’aquest any de la nostra escola són: l’Álvaro Cobo, la Maria A. Iordan i el Joan Arnau Tena. A més, de l’Emmanuela Effah que representa l’entitat social la Banqueta. A més, hi col·laboren l’Arcadi i la Núria de 6è com membres del CPI de l’any passat.

En la següent foto podeu observar la representació d’alumnes i exalumnes de l’Escola Les Arrels a la CPI i CPA.