Setembre – REUNIONS DE FAMÍLIES MOLT INTERACTIVES I RESTAURATIVES.

Durant la segona quinzena de setembre vam realitzar les reunions de famílies de tots els nivells amb l’equip de mestres que interactuen amb els infants.

Primerament, es va fer un semicercle al menjador amb l’explicació de diferents aspectes rellevants i generals del funcionament i organització de l’escola. Acte seguit, va començar la innovació portant a terme cercles de diàleg a cada classe amb els/les mestres  i les famílies. Aquesta pràctica restaurativa va fomentar el diàleg, la participació, la interacció fins arribar a la  floració de les necessitats i les emocions per part de tothom.

Aquestes trobades familiar a l’escola permeten la proximitat, l’obertura i la confiança entre tots els membres de la comunitat educativa.