FESTIVAL D’HIVERN 2022: AQUEST NADAL, CUIDA’T!!

Aquest any hem volgut titular el Festival d’Hivern 2022: “Aquest Nadal, Cuida’t” donant èmfasi a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 13 “Garantir la Salut i el Benestar personal i dels altres”.

Així doncs, amb un petit teatre i cançons plenes d’emocions,  de salut, d’esport, d’alimentació saludable i d’amor ens han fet gaudir els infants i els mestres de l’escola al Teatre l’Amistat de Mollerussa ple de gom a gom. Cal remarcar que el Festival l’han conduït per dos petits presentadors: l’Inès i el Pol de 5è i ho han fet magníficament bé.

Finalment, hem fet la tradicional rifa de quatre cistelles de productes de proximitat d’empreses i la col·laboració de famílies. Aquí, donar la importància de la participació dels alumnes de 6è per la venta de les tires.

Feu una ullada a les imatges. Quin goig!!