Dilluns, 8 maig del 2023. EL BÀSQUET

El dilluns, els alumnes Jacob, Jordi i en Marc ens van presentar com a grans experts, la seva afició al bàsquet.

Primerament, van explicar en què consistia l’esport, la seva normativa, el tipus de pilota que es pot jugar, les dimensions de la pista de bàsquet, quines puntuacions es poden aconseguir i d’indumentària que s’utilitza.

A més, van exposar quins eren els seus jugadors i jugadores preferits/des de l’ACB i NBA, com: Larry Bird, Lebron James, Laia Palau, Queralt Casas…

Seguidament, els alumnes Ionnatan, Eudald, Ares i en Lluc S. ens van explicar com van guanyar la Copa d’Escacs. Ara,  està exposada a la Biblioteca. Moltes felicitats campions.

Finalment, tots el grup de 4t ens van  cantar una cançó de la Cantata “Raftiki Cus” que van fer divendres passat a Linyola.