Criteris d’avaluació 3r trimestre 2019-2020

EDUCACIÓ INFANTIL

Les instruccions que ha fet el Departament d’Educació respecte a l’informe de final de curs que diu, que ha de reflectir prioritàriament les observacions que s’han realitzat durant el temps que s’ha compartit amb els nens i les nenes, complementat, si ha estat possible, amb algunes de les interaccions que s’hagin pogut tenir des de la distància.

Aquestes interaccions estan relacionades amb la informació que nosaltres com a docents recollim de les tasques que proposem setmanalment a l’alumnat, a través del lliurament de les mateixes.

Valorarem com a seguiment positiu:

• L’interès i l’actitud dels alumnes en les activitats.
  • La recepció d’evidències de les tasques a través de fotografies o vídeos.
  • L’assistència a les connexions virtuals que es facin.
  • El retorn del qüestionari amb la valoració de les tasques setmanals.

En cap cas volem augmentar el neguit i l’angoixa en aquests moments especialment sensibles, però d’aquesta manera aconseguirem conjuntament fer el seguiment dels nostres alumnes amb la vostra ajuda.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Atesa la realitat actual de formació no presencial iniciada fa dos mesos i que ens ha fet canviar el desenvolupament de l’activitat acadèmica tal i com ho teníem previst en la nostra programació, us volen informar com serà l’avaluació del tercer trimestre.
Recentment hem rebut instruccions dels Departament d’Educació respecte a l’informe del tercer trimestre, aquest, ha de reflectir el grau d’assoliment de les competències bàsiques associades a les diferents àrees, els aspectes personals que es consideri oportú esmentar i les mesures de reforç adoptades o previstes.

Tenint present les instruccions rebudes, a l’hora d’elaborar l’informe del tercer trimestre seguirem els següents criteris:

• L’adequació dels continguts de les tasques encomanades.
  • Lliurament de les tasques en el termini que s’ha fixat.
  • Assistència a les trobades virtuals.
  • Interès i bona actitud.

És important que els alumnes prenguin consciència de la necessitat de dedicar cada dia una bona estona a fer les tasques que els mestres els envien i que no perdin contacte amb l’escola. Tots junts hem de vetllar per mantenir l’acció educativa en la mesura que les condicions actuals ens ho permetin.

Instrucció del Departament d’Educació