Vent a l’escola

El dia 25 d’abril els alumnes de segon de la nostra escola han gaudit d’una presentació en directe d’instruments de vent, a càrrec de professors de l’Escola de Musica de Cambrils.

Hem pogut veure de prop la flauta travessera, el clarinet, el saxo, la trompeta i el trombó. També ens han explicat el seu funcionament i el que calia fer per poder-los tocar. Els hem sentit tots junts amb la primera peça que han tocat, la sintonia dels Looney Tunes.

A través del conte ” La Camí i els instruments diabòlics” han presentat els diferents aspectes melòdics de cada instrument, alhora que hi han inserit fragments conjunts de peces molt conegudes com:
– Toy Story.
– El llibre de la Selva.
– El final de l’obertura de l’òpera Guillem Tell  d’en Gioachino Rossini.

Ha estat una sessió enriquidora i divertida. Vegeu les fotos d’alguns dels moments:

També, de pas, recordem l’activitat anterior en què els mestres de corda de l’escola de música ens van fer la presentació dels instruments de corda. Vam fruir molt de les seves presentacions, explicacions i especialment de les variades audicions: