Premis biblioteca escolar

El 21 de juny , els coordinadors de la biblioteca, hem fet l’entrega dels premis als alumnes guanyadors de les activitats que cada curs organitza la biblioteca de l’escola. El primer premi del Concurs de Lectura ha estat per a la Vega Valle Valle alumna de 2nA, que també ha rebut el diploma a l’alumna més lectora del Centre. El segon premi ha estat per a la Júlia Fernández de 4rt A i el tercer per a la Mariam Boussoufi de 3rA. El diploma a la classe més lectora i per segon any consecutiu, ha estat per als alumnes de la classe de 4tB.
El nostre objectiu es aconseguir que la lectura estigui sempre present a la vida dels nostres alumnes i fer que esdevinguin grans lectors i lectores. Continuarem treballant amb molta il.lusió per aconsegui-ho.
Els coordinadors de la B.E.