Cicle inicial al teatre Metropol

El dimecres 16 de gener, els alumnes de Cicle Inicial vam desplaçar-nos en autocar fins a Tarragona per gaudir d’un espectacle de percussió al teatre Metropol titulada “Percu…què?”. L’exhibició va tenir la presència de tres percussionistes que, juntament amb un narrador, ens anaven transportant a diferents llocs del món i a diferents maneres de fer música amb djembés, timbals, vibràfons… Per mostrar-nos com és de fàcil crear ritmes, ens van tocar una peça titulada “Bon profit” en la que els instruments eren culleres i forquilles de fusta tocades sobre una taula. Finalment, van fer sortir a un alumne de cadascuna de les escoles que havíem anat de públic i van tocar una peça de cloenda amb l’ajuda dels infants. Va ser una divertida mostra de percussió d’on vam aprendre prou coses sobre la música i els instruments.
En acabar la funció, ens vam dirigir cap a la zona de l’amfiteatre romà i allà vam gaudir de les boniques vistes mentre dinàvem. Després d’un temps d’esbarjo, vam pujar a l’autobús i vam fer el viatge de retorn a l’escola. Ens quedem amb aquesta bonica experiència fins a la propera sortida.