2n visita l’exposició Cambrils i Egipte

El passat divendres dia 3 de març, els alumnes de segon vam visitar dues exposicions al Centre cultural i ocupacional de Cambrils.

La primera de les exposicions tenia per títol “Un passeig per Cambrils” de l’autor Alberto Insa. Es tractava d’un conjunt de pintures acríliques sobre diversos espais i monuments de Cambrils. Els quadres estaven plens de vida i de colors saturats. En ells vam poder observar com es deformen les imatges en els reflexos de l’aigua. També vam poder captar moments i monuments de la vila de Cambrils: el vespre que tenyeix de colors malves i rosats el cel, les platges de Cambrils i la seva vegetació, les rieres que desemboquen al mar, persones gaudint de la contemplació del mar i escultures icòniques de Cambrils; un delit pels ulls.

La segona de les exposicions era fotogràfica i tenia per títol “Benvinguts a Egipte”, de l’autor Francesc Marcó. En ella es reflectia la història passada del país, la indumentària pròpia, els temples, les mesquites, els carrers, el riu Nil i la seva frondosa vegetació. Una mirada al passat al present d’un país culturalment diferent al nostre.

A través d’aquestes exposicions vam gaudir de l’art en les seves formes diverses, vam aprendre a observar en un entorn diferent a l’escolar i vam compartir coneixements i vivències relacionades amb Egipte i Cambrils.

img_0005-copia