Orientacions de treball a casa

ORIENTACIONS DE TREBALL PER A EDUCACIÓ INFANTIL (Departament d’Educació)
ORIENTACIONS DE TREBALL PER A EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Departament d’Educació)

Durant els dies que duri el tancament de les escoles, és recomanable que els alumnes segueixin fent activitats. L’equip docent preparem activitats per a què els alumnes, juntament amb les seves famílies puguin fer a les seves cases.

• Cada setmana l’equip de mestres de nivell crearà una proposta de treball per a la setmana. Aquesta proposta serà multidisciplinar, variada i girarà al voltant d’un tema o tòpic que procurarem canviar-lo regularment. S’hi inclouran propostes de treball per a tota la setmana i de totes les àrees d’Educació Infantil i Educació Primària inclosa l’educació visual i plàstica, educació física o psicomotricitat a més dels àmbits lingüístics, matemàtic, medi i valors.
  • Farem arribar la proposta setmanal via Dinantia a les famílies. Als alumnes de 5è i 6è, a més, els hi farem arribar per correu electrònic.
  • Crearem aquest espai a la web de l’escola que informarà sobre aquestes propostes.

Si algú té algun dubte o no rep bé la proposta, cal que contacti amb direccio@joanardevol.org