Premis biblioteca

Avui, 20 de juny, ha tingut lloc l’acte de lliurament dels premis que, com cada any, convoca la biblioteca de l’escola. Aquest curs ha estat un acte molt emotiu, ja que ha estat la Fada Flor l’encarregada de repartir aquests premis.
El diploma de l’ALUMNE MÉS LECTOR de l’escola ha estat per l’Iker, que cursa primer B. L’Iker també ha aconseguit el primer premi del JOC DE LECTURA, i ha guanyat un lot de material escolar.
La classe de tercer B ha aconseguit el diploma a LA CLASSE MÉS LECTORA d’aquest curs, amb el major nombre d’alumnes per aula en agafar llibres en préstec.
Continuarem treballant per fomentar el gust per la lectura i animar als nens de la nostra escola perquè llegeixin llibres com a valor intrínsec del nostre tarannà i manera de fer.
Gràcies a tots i fins l’any que ve!!!