Trobada d’escoles verdes

El passat 24 de març les alumnes Gisele Fernández i Ainhoa Pérez de 6è, junt amb dues mestres, van ser les representants de l’escola Joan Ardèvol a la trobada territorial d’intercanvi d’escoles verdes del Baix Camp i Priorat, a la Selva del Camp.

La finalitat d’aquesta trobada és posar en comú i agafar idees que ens ajudin a seguir treballant per fer camí cap a l’Escola Verda. Tal com afirmen les dues protagonistes d’aquest intercanvi:

“Ens ha semblat una experiència molt interessant, no només pels nous coneixements i idees que hem compartit, sinó també pels nous amics que hem fet. El que més ens ha agradat ha estat poder compartir l’activitat que fem a l’escola: Els Consells d’en Verdi, ja que ha agradat molt als altres nens i en cap de les escoles la fan”.

A continuació us adjuntem dos enllaços sobre aquesta trobada on trobareu informació més detallada:

-Canal Camp de televisió:

-Web d’escoles verdes de Tarragona: http://www.escolesverdestarragona.com/trobada-dintercanvi-territorial-la-selva-del-camp.html

I també un recull fotogràfic d’aquesta profitosa trobada.