Sant Jordi 2016

El divendres, 22 d’abril, vam celebrar Sant Jordi, el patró de Catalunya. Per nosaltres és una ocasió per desenvolupar els talents creatius i poètics. També, compartim sentiments i emocions molt importants.

Tots els alumnes vam fer diverses activitats però destaquem que els alumnes de 5è van fer la representació de la llegenda de Sant Jordi a les llars d’infants municipals (Dolors medina i La Galereta). Els alumnes de 6è van muntar unes paradetes per vendre llibres i roses a les entrades de l’escola i també van fer, per la tarda, una representació de la llegenda de Sant Jordi per a tots els alumnes, des de P3 fins a 6è.

També hi va haver el lliurament de premis del concurs literari i del concurs que va organitzar l’AMPA. A continuació podeu accedir a les diverses galeries fotogràfiques que ho il·lustren:

Sant Jordi Llars
Sant Jordi