Repte: Tot anirà bé!

Hola! Com esteu? Esperem que molt bé i que feu moltíssimes activitats.

Des de l’escola us proposem un nou repte: Segur que tots i totes vosaltres feu coses que us fan sentir molt bé i us ajuden a passar de la millor manera possible aquest temps que esteu a casa. Ens agradaria que ens les féssiu arribar per compartir-les amb tots els companys i companyes, i així ells i elles puguin inspirar-se en vosaltres per fer aquestes activitats tan divertides.
Primer has de pensar una cosa que et faci feliç, després l’has d’escriure amb lletres ben boniques, com si dibuixessis un graffiti, per exemple, i afegir el hashtag #TOTANIRÀBÉ. Si voleu també hi podeu fer un dibuix o decorar-ho com més us agradi. Finalment us feu una foto amb el vostre cartell i ens l’envieu a convivenccia@joanardevol.org. Tenim moltes ganes de veure totes les coses que us fan passar una estona ben divertida!!! Amb totes les fotos rebudes farem un muntatge que enviarem a tots els alumnes de la nostra escola. Per cert… aquesta és una proposta oberta a tota la comunitat educativa!!!! Així que…familiars, monitores, PAS, mestres i evidentment alumnat… QUEDA TOTHOM REPTAT, SI SI TOTHOM!!!!!!

Alguns exemples són:
ESCRIU UN POEMA I… #TOTANIRÀBÉ