Jornades culturals

La setmana després de tornar de vacances de setmana santa, del 24 al 26 d’abril, vam celebrar unes jornades culturals amb motiu del 10è aniversari de la biblioteca.

Vam dedicar els tres dies a fer activitats diferents: representacions de contes, lectures, tallers… i també, entre tots els de l’escola vam fer un mosaic amb el nostre lema: “LLEGIR ENS FA SOMIAR”.

El dimecres vam fer els jocs florals, com ja és tradicional per Sant Jordi, amb la representació de la Llegenda i el lliurament dels premis literaris. El dijous vam fer les representacions i tallers de contes per a tots els alumnes i el divendres vam acabar amb una jornada de Portes Obertes en la que vam rebre moltíssimes visites de familiars. Tot plegat va ser una experiència més enriquidora.