Els hàbits saludables de 6A

A partir d’una enquesta que els alumnes de 6è vam realitzar al voltant dels nostres hàbits de salut, vam elaborar uns gràfics i vam extreure unes conclusions. Aquí les teniu: fotos

Fruita i verdura: A la classe de 6A es menja força fruita i verdura, tot i que en alguns casos es menja menys fruita que verdura.

Xarxes socials: En general tots el grups utilitzem habitualment les xarxes socials. Sorprèn la gran quantitat d’hores setmanals que hi dediquem.

Activitat física: La classe de 6A podria millorar la mitjana d’hores a la setmana que dedica a realitzar activitat física. Tanta connexió a les xarxes socials fa que no dediquem tot el temps que seria convenient a realitzar alguna pràctica esportiva.

Llaminadures: En general, la major part de la classe menja poques llaminadures tot i que algun cas particular supera la mitjana.

Descans: La mitjana d’hores de descans del grup és de 6 a 8 hores diàries. També cal dir que hi ha molta diferència entre alguns alumnes.

Higiene: Tot i que, en general, tots els alumnes de la classe hi dediquem pràcticament les mateixes hores a la nostra higiene, hi ha una major dedicació a la higiene personal que no pas a la higiene dental.