Consell de delegats: primera reunió del curs 2015-2016

El divendres, 13 de novembre, vam celebrar la primera reunió del consell de delegats.

En tractar-se de la primera reunió, vam presentar els nous delegats i delegades amb el sotsdelegats i sotsdelegades de cada classe d’educació primària i vam recordar les funcions del delegat i del consell de delegats.

Els representants de cada classe van exposar les inquietuds sorgides de les assemblees de classe, moltes d’elles encaminades a millorar el temps del pati i l’escola en general. Es van presentar moltes propostes innovadores. Les propostes del temps del pati seran estudiades per la comissió de pati per tal de fer-les viables. És molt important que la veu dels alumnes sigui tinguda en compte ja que pretenem que la responsabilitat sigui compartida i també fer créixer l’esperit democràtic amb la participació real de tots els alumnes.

[simpleviewer gallery_id=”2″]