Consell de delegats

El dijous 28 de març vam fer una reunió del Consell de Delegats.

En aquesta reunió vam fer seguiment dels temes anteriors i vam elaborar noves propostes relacionades amb la mobilitat i la possibilitat de venir a l’escola amb bicicleta. Els alumnes de l’escola, a partir de les assemblees de classe, vam manifestar que voldríem tenir la possibilitat de venir amb bicicleta. Vam detectar un munt d’avantatges: som escola verda i hem de procurar reduir la contaminació ambiental i acústica, anar amb bicicleta, a més, és saludable i divertit. Ara bé, també, hem vist que no hi ha carrils bici que ens portin a l’escola, tots els carrers són contra direcció i estan pensats per arribar-hi en cotxe o caminant. També, trobem a faltar un bon aparcament, segur, per a les bicicletes.

Finalment, l’acord que vam arribar és que demanarem de col·laborar en un nou pla de mobilitat que ens ajudi a poder venir a l’escola amb bicicleta.