Concurs: Les piles, a l’APILO de l’Escola

L’escola Joan Ardèvol fa un pas més cap a l’Escola Verda i es suma a la missió Apilo XII. Es tracta d’un concurs organitzat pel Departament de Territori i Sostenibilitat, que a través de l’Agència de Residus de Catalunya i entitats gestores, té com a objectiu promoure el reciclatge de piles usades. De moment ja hi ha inscrites 650 escoles de tot Catalunya. Per a més informació podeu consultar a: http://www.apilo.cat/.

El 26 de gener i coincidint amb el “Dia Mundial de l’Educació Ambiental”, va ser el tret de sortida perquè els nostres agents verds iniciessin la recollida de piles per classe. Aquesta missió la duran a terme quinzenalment i elaboraran un gràfic en un dels murals de l’escola perquè tots els alumnes i mestres puguin comprovar el volum que es va recollint a l’Apilo de l’escola.

D’altra banda, us volem informar que a la web de l’escola ja podeu visitar el blog d’Escola Verda on podreu fer el seguiment d’aquesta i altres notícies relacionades amb l’Educació per a la Sostenibilitat.

I recordeu: Els petits canvis són poderosos!

img_20170126_172421
img_20170126_172450