Concurs de lectura en veu alta

Dijous, dia 1 de desembre, vam celebrar el primer Concurs de Lectura en Veu Alta de la nostra escola.

Vuit finalistes de cada cicle (inicial, mitjà i superior) van llegir davant dels seus companys, dels mestres i d’un jurat, el qual es va encarregar de triar els millors lectors.

Tots els alumnes finalistes van ser obsequiats amb diplomes i els guanyadors amb un llibre.

Aquests guanyadors ens representaran en el XIIIè Certamen de Lectura en Veu Alta, que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana, juntament amb la Generalitat de Catalunya i Obra Social «La Caixa»,  i a la Mostra de Lectura que organitza el CRP del Baix Camp.

Estem entusiasmats amb aquest nou projecte; ens mou la il·lusió de millorar i fer gaudir els nostres alumnes amb la lectura.

dsc_0548-copia