Activitats al menjador (50 aniversari AUSOLAN)

Al menjador de l’escola hem celebrat el carnaval. Coincideix amb la Festa d’Aniversari dels 50 anys de la cooperativa AUSOLAN, empresa que porta la gestió del menjador, que es va fer amb els infants al menjador. La cooperativa va ser creada per un grup de dones l’any 1969, amb els valors del compromís, l’honestedat, la iniciativa i la participació en la cooperació.

Al menjador de la nostra escola els diferents grups han fet moltes activitats plenes d’aquests valors. Gràcies a la cooperació els infants del grup de cinquè i sisè han fet unes Messanes, les nostres pomes, per tots els nens del menjador. Han estat uns dies on la participació i la iniciativa han estat molt presents amb el conte de les Àvies d’Ausolan i dels dibuixos cooperatius.

El dia de la Festa de l’Aniversari, hem gaudit d’un menjar amb uns pinxos i un pastís dels 50 anys. Després la gran protagonista de la Festa ha estat la paradeta solidària que han muntat els infants que havien fet la Messana. De mica a mica ha passat tot el menjador per ella, rebent a canvi de la poma, un gran somriure, un agraïment i fins i tot algun dibuix. Una gran experiència, on el valor de cooperar amb els altres, ens ha fet gaudir molt de donar i rebre felicitat.

Un gran dia ple de regalets solidaris, contes, balls, pinxos i sobretot molts i molts somriures.

Gràcies a tots els infants per participar i per gaudir d’aquests valors, que han omplert el cor del sentiment de cooperació per crear un món més solidari. .

Ah!! I seguim a carnestoltes i a l’Índia, fent també moltes activitats ….

Moltes salutacions i feliç carnestoltes!

Feu clic a la foto per veure tot l’àlbum