Fem flors reciclades.

La tarda del dilluns d’aquesta setmana verda hem fet un taller de flors reciclades.
Cada alumne va portar de casa flors fetes amb ampolles de plàstic retallades.
Avui hem pintat aquestes flors amb diferents materials: esmalts d’ungles, rotuladors permaments i pintures de diferents tipus.
Un cop fetes aquestes flors, les hem penjat verticalment amb un fil platejat aconseguint així l’efecte d’una fantàstica cortina de flors de colors reciclades fetes amb ampolles de plàstic.
Aquestes precioses cortines, que hem realitzat tots els cursos de l’escola, serviran per a decorar el pati d’Educació Infantil. Esperem que us agradin molt.
Equip de redactors de Cicle Superior.