Sortida a Mollerussa de Cicle Inicial

L’alumnat de Cicle Inicial ha fet la sortida a Mollerussa programada dins la Setmana Verda.
Al matí han visitat la biblioteca pública on han rebut informació diversa:
serveis de préstec, com fer-se soci/a…
Per grups han fet una activitat on havien de buscar als contes la informació que se’ls demanava i escriure-la en un full. Han gaudit de la representació del conte de “La Rateta” a càrrec d’una monitora i alguns dels alumnes. Han tingut un temps per mirar i remenar les prestatgeries i escollir el conte, llibre que han volgut llegir.
Per la tarda han fet la visita al “Museu dels Vestits de Paper” on se’ls ha fet l’explicació adient a la seva edat. Posteriorment han realitzat un taller on tots/a han confeccionat un moneder totalment personalitzat.
Ha estat un dia molt interessant per l’alumnat alhora que s’ho han passat d’allò més bé.
Text d’enllaç