Un final de curs molt manipulatiu!

Avui, dimecres 22 de juny s’acaba el curs escolar. Gràcies a l’AFA i amb la col.laboració de l’Ajuntament, hem fet unes activitats molt participatives i divertides!

Primerament, i seguint el projecte interdisciplinari del centre: “Imaginar per inventar”, hem realitzat l’activitat “Connexions”: una activitat organitzada i dirigida pel Solaç on, petits i grans, han pogut inventar, imaginar i ser creatius tot fent diferents construccions.

Podeu clicar a la imatge per veure’n fotografies:

Per acabar, ja que el curs passat va agradar moltíssim, hem fet Festa Holi al Parc del Centerari. Tant l’alumnat com els i les mestres, han ballat i s’han endinsat en una gran pluja de colors! Una manera d’acabar el curs molt visualment divertida.

Podeu clicar a la imatge per veure’n fotografies:

Molt bones vacances a tots els nens i nenes de l’escola! Descanseu, jugueu, gaudiu i aprofiteu molt les vacances d’estiu!