Tallers de hoquei.

L’alumnat de cicle mitjà i de cicle superior, hem pogut gaudir d’uns tallers de hoquei per part d’uns entrenadors i unes jugadores professionals.

Uns entrenadors de hoquei i unes jugadores professionals del club Hoquei Vilasana, van contactar amb l’escola per a oferir-nos uns tallers d’hoquei per a iniciar-nos en aquest esport i saber una mica més sobre les regles i el funcionament del mateix.

Van venir a l’escola i ens van explicar com agafar l’estic d’hoquei, com desplaçar-nos, com treballar l’equilibri en aquest esport, com fer passes i diferents tipus de tirs per acabar fent un partidet entre nosaltres. Vam gaudir molt del taller i ens van oferir la possibilitat de provar un entrenament amb patins si anàvem a Vilasana, on ells entrenen.

Vam disfrutar-ho molt. Us deixem un recull de fotografies dels tallers. Clica sobre la imatge.