Taller de consum

El passat divendres 26 de gener l’alumnat de 2n, 3r i 6è van poder gaudir d’uns tallers adreçats a aprendre a consumir millor.

Els i les alumnes de 2n van gaudir d’una tarda molt dinàmica, amb el taller “Nyam, nyam què hi ha per berenar?”, on van debatre com haurien de ser els berenars saludables i comprovar els diferents preus dels productes que utilitzaven per completar el berenar.

L’alumnat de 3r va realitzar el taller “Em faig gran?” el qual a partir del repte de dissenyar una festa d’aniversari van poder reflexionar sobre el propi model de consum.

Els nens i nenes de 6è van dur a terme el taller “Consumim icones?” amb l’objectiu de conscienciar-los dels riscos i perills que comporta usar les xarxes socials.

Clica a la imatge per veure’n un tast.