Reunió d’ecodelegats

Ahir vam celebrar la primera reunió d’ecodelegats d’aquest curs, primer de tot vam donar la benvinguda als representants de 2n; la Marta Pinós i la Mariona Salvadó i al Valentí Bernaus, representant de 6è, que substitueix a l’Àurea Durango. Després vam repassar l’acta de la sessió anterior, vam contemplar la possibilitat de participar en el concurs Apilo XII i es van donar idees per tal de diversificar els jocs del pati.
Avui al matí tots els ecodelegats han fet entrega de les carmanyoles que des del servei de medi ambient del Consell Comarcal ens han fet arribar per als alumnes de P3. Esperem que les utilitzin molt i així poder continuar reduint l’ús d’embolcalls en els esmorzars.
Comissió d’escola verda