Ràdio, què és ràdio?

Aquesta setmana l’alumnat de cicle superior hem realitzat el primer contacte amb la ràdio. Hem posat en comú tot el que sabem de la ràdio com a mitjà d’expressió i comunicació: quins tipus de programes hi ha, quins continguts s’ofereixen, amb quines plataformes es pot fer ràdio, què es necessita per a fer un programa de ràdio, etc.

Un cop compartits els nostres coneixements previs i endinsar-nos en aquest món, hem baixat al nostre flamant estudi radiofònic (al qual encara li falten les darreres preparacions) i n’hem vist i conegut els elements tècnics: els micròfons, els auriculars, la taula mescladora de so, els connectors, l’ordinador portàtil amb els programes informàtics… i fins i tot ja hem fet les nostres primeres passes com a locutors parlant i escoltant-nos.

Ara ens toca acabar de muntar l’estudi i sobretot començar a conèixer el llenguatge radiofònic, els seus gèneres i començar a produir petits programes i gravacions. Ganes no ens en falten!

Feu clic per a veure les imatges