Mercadet de Santa Llúcia

Avui, 13 de desembre, hem reprès el tradicional mercadet de Santa Llúcia. Hem posat a la venda a preus populars bonics penjolls nadalencs que han elaborat els i les alumnes de l’escola per cicles (arbres engalanats, ninots de neu elegants, rens divertits i brillants estrelles). A més hi havia una petita mostra d’altres articles decoratius, així com arbrets de Nadal, vesc i les tradicionals ponsèties.

L’alumnat de sisè ha estat l’encarregat de vendre els productes a tots i totes aquelles que avui s’han atansat a la nostra escola i han compartit aquesta activitat amb nosaltres. La venda ha estat tot un èxit i aquests diners serviran per finançar activitats de les quals tot l’alumnat del centre en podrà gaudir. Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Segur que les vostres llars tindran un toc més bonic aquestes festes.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos