L’òpera de Guillem Tell

Ja sabeu que aquest any treballem l’òpera en les nostres entrades musicals a l’escola.
Aquest segon trimentre ha tocat als alumnes de 5è. Aquesta setmana han explicat a tots els companys i companyes de l’escola la història d’en Guillem Tell.
Aquesta òpera de Gioachino Rossini sonarà de l’11 al 15 de març a les entrades a l’escola.
Els nens i nenes de 5è ens han preparat uns cartells amb informació sobre l’autor i la història d’aquest personatge.
Al final de l’explicació, ens han fet participar a tots marcat la pulsació o als més petits seguint el ritme amb el cos.
Us deixem una mostra per a que en gaudiu!!

Classe de 5è