Les pinces de la Petita Estrella

Avui l’alumnat de cicle superior hem participat en el projecte altruista la Petita Estrella l’UCI Neonatal de l’Arnau Vilanova impulsat per Beatriz Pastells amb la col•laboració d’altres voluntaris.

Aquest projecte és una iniciativa solidària impulsada per una noia lleidatana que va decidir posar-se a cosir per personalitzar els nius dels infants prematurs. Un cop rep l’alta, la família pot endur-se les lletres a casa com a record del seu pas per l’hospital. Els i les nostres alumnes han participat decorant pinces per poder penjar les lletres i formar el nom de cada nadó.

Aquí us deixem una mostra dels resultats de la decoració d’aquestes pinces. Cliqueu a la següent imatge: