La Pineda del Salat Cicle Mitjà.

Avui dilluns dia 4 d’abril hem començat la setmana verda de la nostra escola. Els alumnes de tercer i quart curs hem anat a la Pineda del Salat d’excursió tot el dia.

Al matí hem marxat amb autocar cap a la Pineda del Salat, en arribar, hem fet una gimcana que havien preparat les senyoretes. La gimcana constava de 4 proves o estacions: una era de jocs amb pilota, l’altra de papiroflèxia, l’altra de jocs de taula i la última de jocs amb cordes. Per grups, passàvem per totes les estacions, cada vegada que sonava el xiulet de la senyoreta canviàvem d’estació. A la meitat de la gimcana hem fet una petita pausa per esmorzar.

Seguidament, ja de cara al migdia hem fet una mica de joc lliure per la Pineda i després hem dinat.

En acabar de dinar, hem tornat a gaudir una estona de joc lliure fins que ens ha vingut a buscar l’autocar  i hem tornat a l’escola. Ha estat un dia molt entretingut i divertit. Hem tingut un principi genial de setmana verda.

Us deixem un recull de fotos.