Dibuix al natural

Ja que és el tercer any que participem en aquest projecte, hem volgut ampliar el treball apadrinant un altre espai/edifici del poble.
Primerament vam fer un sondeig entre els alumnes sobre de quin espai/edifici volien saber-ne més coses. Un grup va escollir l’església de Sant Salvador i l’altre grup va escollir la Plaça Major. Vam buscar informació sobre aquests espais elegits i vam trobar un llibre molt interessant sobre el poble que va escriure en Josep Ma Palau i Palau (padrí d’una nena de l’escola).
Després de la recerca d’informació vam ubicar aquests edificis/espais dins d’un plànol del poble i vam decidir anar a treballar insitu.
Els alumnes van fer un dibuix al natural de la façana de l’església i de la Plaça Major.
Hem fet una exposició dels mateixos en una de les parets de l’escola.

Comissió escola Verda