Diada de Sant Jordi

Un any més, i just en tornar de vacances, hem celebrat a l’escola la diada de Sant Jordi. Els alumnes de sisè han estat els encarregats de la venda de les roses i els llibres per a totes les edats i gustos. Tot i que enguany el temps no ens ha acompanyat gaire ha estat una festa molt concorreguda i amb molt ambient. Volem donar, de nou, les gràcies a tots aquells qui heu vingut a veure’ns i heu participat de tant bonica tradició i festa. Gràcies per la vostra participació i col·laboració… i fins l’any vinent!