Dia Mundial de la No-violència i la Pau

Dies abans del Dia de la Pau vam conèixer la història de Sadako Sasaki, i vam descobrir que cada any, en aquest dia, arriben milers de grues de paper a Hiroshima i els nens de la ciutat les pengen al monument de Sadako amb l’esperança de transmetre un missatge de pau.

Per seguir aquesta tradició japonesa, vam decidir fer grues de paper. Cada grup, al seu nivell, va elaborar ocellets o grues de paper, és molt complicat fer papiroflèxia però ens vam divertir molt.

El dimecres, dia 30 i per commemorar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, vam sortir per cursos al pati a penjar les grues de paper que havíem construït. Per acabar la tarda vam sortir tots al pati i per megafonia alguns alumnes de sisè ens van recordar la història de Sadako Sasaki. Si cliqueu sobre la imatge podreu veure les fotografies de l’acte i llegir la bonica història de la Sadako.

MOLTA PAU A TOTHOM!!!!!

L’equip de redactors de quart