Concurs del menjador

Durant aquest curs al menjador escolar hem elaborat un projecte anomenat “Explora i alimenta”, amb el qual hem treballat l’origen dels aliments i de com aquests arriben a la nostra taula. Al segon trimestre hem acabat el nostre treball i l’hem presentat a un concurs comarcal. Ara el jurat mirarà tots els projectes i escolliran els guanyadors. Esperem que el nostre sigui un d’ells. Els nens i nenes ens hem esmerat molt fent-lo i ens ho passat molt bé. Aquí en podeu veure el resultat. Desitgem que us agradi!

Si cliqueu sobre la foto podreu veure el conte sencer.