Concurs de logos

Aquest curs, és el tercer i darrer de la nostra participació en el Projecte d’Apadrinament d’un element del patrimoni. Hem decidit de participar a la iniciativa “Dibuixa el teu logotip” del Departament d’Ensenyament. Aquesta activitat de creació de logotips dels elements apadrinats pretén fomentar el treball dels alumnes sobre el concepte i el valor del patrimoni, promoure el treball en xarxa de tots els centres dins del programa: Apadrinem el nostre patrimoni i visibilitzar i donar valor al treball fet pels centres participants.
Al nostre centre, l’alumnat de primària ha creat un logotip de l’edifici de l’ escola, que és l’element apadrinat en el nostre cas. Després d’exposar les produccions, hem fet una votació per a escollir el guanyador i aquests han sigut els més votats.

Moltes gràcies a tothom per la vostra participació, imaginació i creativiat.

Comissió escola verda/apadrinament

Àlex Mayoral 5è – GUANYADOR