Còmics a 4t

Aquest final de trimestre l’alumnat de 4t hem estat treballant el còmic. Primerament, en grups vam pensar i redactar diferents històries que tot seguit vam haver de convertir en còmics.

El repte no ha estat fàcil, ens ha calgut dialogar i arribar a acords amb els i les membres de cada grup per a poder decidir el número de vinyetes, el tipus de bafarades, les onomatopeies, les il·lustracions que acompanyarien el text… en definitiva, un treball ben enriquidor i complet!

Contents del nostre resultat, hem decidit fer unes mini representacions de cada còmic a nivell d’aula al llarg d’aquesta última setmana i també gravar-nos a la ràdio de l’escola per tal que els poguéssiu escoltar. Així que ja ho sabeu…Us animem a parar bé l’orella. Esperem que us agradin!

Si feu clic al següent enllaç també podreu veure un recull de fotos del nostre treball.

ELS NOSTRES CÒMICS