Comencem els tallers dels divendres!

Com és habitual a la nostra escola, els divendres a la tarda ja tenim en marxa els tallers.Aquest curs hi ha uns petits canvis en l’organització dels grups: més grups i menys alumnes a cada grup, per tant podem treballar molt millor.
Continuem fent 3 tallers: Proyecto Interdiciplinario, Escola verda i Arts & Crafts, però ara hi ha 2 mestres per cada taller.

• El Projecte Interdiciplinari d’aquest curs (ja sabeu que el fem en castellà) porta per nom ¡Qué pasada, el pasado!, on farem un viatge a través de la història i en el qual el nostre cicle investigarà i treballarà l’Imperi Romà.
  • Al taller d’Escola Verda (el fem en català) farem l’apadrinament de l’Ésglèsia de Sant Salvador, com a edifici històric del poble, i també continuarem treballant el medi ambient i cuidant el nostre hort, on ja hi tenim plantades un munt de plantes aromàtiques.
  • Al taller d’Arts & Crafts (que el fem en anglès) treballarem l’expressió artística, visual i plàstica a partir de diferents tècniques i tenint com a inspiració i referent el món dels romans.

Aquí teniu una petita mostra d’aquestes primeres sessions. Us anirem informant!

Fotos tallers divendres 1r, 2n i 3r