Audició musical a l’Amistat

Ahir dimarts, 27 de febrer, els alumnes de segon vam assistir a l’audició “Coneguem els instruments de l’orquestra” a l’Amistat de Mollerussa.
L’audició anava a càrrec dels alumnes de l’orquestra de cambra de grau Elemental de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa dirigida pel seu director, Josep Miquel Mindan. Ens van presentar les seccions de l’orquestra (corda fregada, vent i percussió) i un a un vam conèixer i sentir en directe cada un dels instruments que la componen.
Ens van tocar diverses peces per a orquestra i fins i tot vam acompanyar amb ritmes molt animats les seves interpretacions.
Ens va agradar molt i ho van fer molt bé. Fins la propera!