Trobada Esportiva Mollerussa 2019.

El divendres 29 de Març de 2019 es va realitzar la Trobada Esportiva que cada any organitzen els mestres d’Educació Física de la Comarca per a nens i nenes de Cicle Superior. De la nostra escola, vam anar-hi els alumnes de sisè.
La trobada constava de cinc estacions distribuides per diferents espais al voltant del camp de futbol, del pavelló, del parc municipal i del camp annex al camp de futbol de Mollerussa.
Les estacions eren les següents: Aeròbic, dodgeball, joc de tombar la torre, atletisme i jocs cooperatius. Ens van agradar molt totes elles, vam disfrutar molt.
Després de la trobada, vam fer una foto grupal dels quasi 500 nens i nenes que vam anar-hi, ens vam quedar a dinar al parc tots junts i finalment vam tornar a l’escola amb l’autocar.
Va ser un dia molt intens però molt i molt divertit!!!